Krížom-krážom.eu

« späť

» Cyklotrasy v okrese Bytča

002 – Vážska cyklomagistrála

Piešťany –  Trenčín – Púchov – Udiča – Považská Bystrica  – Mikšová, križovatka cyklotrás – Hvozdnica, križovatka cyklotrás – Bytča – Žilina. Dĺžka 146,5km.

Červeno značená cyklotrasa. Začína sa v Piešťanoch a pokračuje až do Žiliny. Prechádza cez okres zo smeru od Považskej Bystrice. Vedie po štátnej ceste okolo Vodnej nádrže Mikšová, cez Malú Bytču do Bytče. Uličkami mesta prídeme k lávke ponad Hričovský kanál. Ďalej trasa križuje štátnu cestu na Makov a po asfaltovej komunikácii prichádza do Kotešovej. Odtiaľ po štátnej ceste pokračuje cez Oblazov a opúšťa územie okresu. Končí v Žiline.

005 – Kysucká cyklomagistrála

Kotešová – Veľké Rovné – Semeteš – Vysoká nad Kysucou – Nižný Kelčov – Vyšný Kelčov – Korňa – Turzovka – Klokočov – Hlavice – Olešná – Staškov – Raková – Čadca – Čadečka – Čierne – Skalité – Oščadnica – Krásno nad Kysucou – Zborov nad Bystricou – Klubina – Stará Bystrica – Nová Bystrica – Vychylovka – Sedlo Demänová. Dĺžka 131km. Prevýšenie 1830/1210m.

Červeno značená cyklotrasa. Začína v Kotešovej, odbočením z Vážskej cyklomagistrály /002/. Stúpa po asfaltovej štátnej ceste do Veľkého Rovného a pokračuje stúpaním do osady Semeteš, kde opúšťa územie okresu. Odtiaľ schádza po asfaltovej ceste a po 2km odbočuje na lesnú cestu vľavo. Cesta vedie ponad Vysokú nad Kysucou a schádza k štátnej ceste pri osade Nižný Kelčov. Trasa pokračuje cez obce Vyšný Kelčov, Korňa, Predmier, Klokočov, osadu Hlavice do Olešnej. Tu odbočuje vľavo a cez Staškov a Rakovú prichádza do Čadce. Odtiaľ pokračuje cez Čadečku, Čierne a Skalité do Oščadnice, ktorú prechádza a ďalej pokračuje cez Krásno nad Kysucou, Zborov nad Kysucou, Klubinu, Starú Bystricu a Novú Bystricu. Za obcou stúpa cez Vychylovku do sedla Demänová, kde končí.

2306

Prečín, Rajecká cyklomagistrála – Bodiná – Vrchteplá – Kostolec, križovatka cyklotrás – Plevník-Drienové – Križovatka cyklotrás – Mikšová, Vážska cyklomagistrála. Dĺžka 18km. Prevýšenie 263/200m.

Modro značená cyklotrasa. Začína na rázcestí s červeno značenou Rajeckou cyklomagistrálou /024/ v Prečíne. Pokračuje cez Bodinú do Vrchteplej. V Bodinej stúpa spolu s modro značeným turistickým chodníkom /2694/ do Vrchteplej. Odtiaľ po štátnej ceste cez osadu Dolina pokračuje do Plevníka-Drienového. Za obcou prichádza na územie okresu a popri Váhu pokračuje do Mikšovej, kde končí na rázcestí s Vážskou cyklomagistrálou/002/.

2410

Podhorie – Roháčske sedlo – Súľov, centrum – Súľov, horný koniec – Hradná – Sedlo Marek – Malá Čierna – Veľká Čierna. Dĺžka 16km. Prevýšenie 450/470m.

Modro značená cyklotrasa začína na hornom konci obce Podhorie. Po 300m sa asfaltová cesta mení na poľnú. Od hranice lesa sa naskytajú krásne pohľady na Lietavský hrad. Po necelom kilometri sa trasa napája na zvážnicu Lietavskej Závadky a tu začína Krížová cesta – Kalvária, vyzdobená v roku 1998 drevorezbami umelcov z Podhoria. Odtiaľ trasa stúpa do Roháčskeho sedla. V sedle prichádza na územie okresu. Zo sedla klesá lesmi a neskôr lúkami do Súľova. Odtiaľ po asfaltovej ceste stúpa cez Hradnú do sedla Marek a odtiaľ po poľnej, neskôr lesnej ceste, stúpa na hrebeň pod vrch Dubica a klesá do Malej Čiernej a k hlavnej ceste, kde napojením na Rajeckú cyklomagistrálu /024/, končí.

2423

Bytča – Petrovice – Petrovická dolina – Štiavnik, Ráztoka – Štiavnik – Višňové – Hvozdnica – Mikšová. Dĺžka 36km. Prevýšenie 450/450m.

Modro značená cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína v Bytči, pokračuje cez Hričovský kanál paralelne so štátnou cestou, po spevnenej ceste, smerom na Petrovice. Prechádza cez obec a pokračuje stúpaním cez Petrovickú dolinu až pod hrebeň Javorníkov. Popri horárni Krížová po spevnenej ceste pokračuje k odbočke na osadu Magale. Ďalej pokračuje stále po spevnenej ceste až do miesta, kde stretá zeleno značený turistický chodník /5670/. Tu trasa odbočuje vľavo a zjazdom prichádza do Štiavnickej doliny. Pokračuje celou Štiavnickou dolinou cez Štiavnik, Višňové a Hvozdnicu až k Vodnej nádrži Mikšová, kde sa napojením na Vážsku cyklomagistrálu /002/ končí.

5311

Súľov, Čierny potok – Vrchteplá. Dĺžka 4,5km. Prevýšenie 250m.

Zeleno značená cyklotrasa. Začína na začiatku Súľovskej tiesňavy. Pokračuje stúpaním po asfaltovej, neskôr lesnej ceste, dolinou Čierneho potoka až do sedla. Odtiaľ klesá po poľnej ceste do Vrchteplej, kde končí.

5404

Mikšová, Vážska cyklomagistrála – Križovatka cyklotrás – Predmier, centrum – Mlyn pod Hájom – Jablonové – Súľov, Čierny potok – Súľov, centrum – Súľov, horný koniec – Sedlo Patúch – Zbyňov. Dĺžka 16,5km. Prevýšenie 320/450.

Zeleno značená cyklotrasa prechádza takmer celí územím okresu. Začína v Mikšovej, odbočením z Vážskej cyklomagistrály /002/. Pokračuje Považským podolím cez Predmier a prichádza ku Mlynu pod Hájom. Na mieste, kde stojí kríž, sa pri povodni v roku 1959 zastavila voda. Kríž bol postavený na počesť Panny Márie, ktorá zabránila ďalšiemu zvyšovaniu vodnej hladiny. Trasa pokračuje cez Jablonové do Súľovských vrchov. Prechádza Súľovskou tiesňavou a cez obec Súľov-Hradná prichádza stúpaním do sedla Patúch. Za sedlom opúšťa územie okresu a pokračuje zjazdom do Zbyňova, kde končí.

5434

Petrovice – Setechov – Štiavnik – Jabloňovský majer – Petrovice.

Zeleno značená cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína a končí v obci Petrovice. Pokračuje po asfaltovej ceste cez osadu Setechov a schádza do Štiavnika. Pokračuje cez obec a na jej začiatku odbočuje vľavo. Stúpa lesnou, neskôr spevnenou cestou okolo Jabloňovského majera. Pokračuje popri Hričovskom kanáli. Neskôr odbočuje vľavo a po asfaltovej ceste prechádza cez Pšurnovice a vracia sa popod vrch Dúbrava do Petrovíc, kde končí.

8407

Súľov – Vrchteplá. Dĺžka 4,5km. Prevýšenie 215m.

Žlto značená cyklotrasa. Začína v Súľove a pokračuje stúpaním do sedla pod vrchom Dubovec /619,0m/, kde opúšťa územie okresu. Pokračuje do Vrchteplej. Na území okresu má spoločnú trasu so zeleno značeným turistickým chodníkom /5662/.

8408

Súľov, centrum – Sedlo Marek – Bodiná. Dĺžka 7,5km, prevýšenie 200m.

Žlto značená cyklotrasa. Začína v Súľove a cez časť Hradná stúpa do sedla Marek pod vrchom Dubica /810,7m/, kde opúšťa územie okresu. Pokračuje klesaním do Bodinej na rázcestie s modro značenou cyklotrasou /2306/, kde končí.

8425

Hvozdnica, križovatka cyklotrás – Štiavnik – Petrovice. Dĺžka 8,5km.

8427

Žlto značená cyklotrasa vedie celá územím okresu. Vytvára spojenie medzi modro značenou cyklotrasou /2423/ a zeleno značenou cyklotrasou /5434/ pri časti Pšurnovice, pri Bytči.

ŽLTÁ 1

Žlto značená cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Je pokračovaním modro značenej cyklotrasy /2423/. Z lokality Pod Hričovcom, kde sa modro značená cyklotrasa /2423/ stretá so zeleno značeným turistickým chodníkom /5670/, žlto značená cyklotrasa pokračuje stúpaním až do sedla Butorky, kde končí.

» Najnovšie

Pramene a studničky v okrese Trenčín

ADAMOVSKÉ KOCHANOVCE. Studňa vo dvore domu č.1. Prameň minerálnej vody sa na …

Pramene a studničky v okrese Prievidza

Nemáme žiadne informácie o prameňoch a studničkách v okrese. …

Pramene a studničky v okrese Partizánske

VEĽKÝ KLÍŽ Pod hradbami starodávneho kláštora vyviera voda. Nachádza sa tam …

Pramene a studničky v okrese Nové Mesto nad Váhom

DASTÍNSKA KYSELKA V NOVEJ LEHOTE Minerálny alkalický prameň pramení v&nb …

Pramene a studničky v okrese Myjava

PRAMEŇ POD BRADLOM Prameň s pitnou vodou sa nachádza na južnom svahu vrchu B …