Krížom-krážom.eu

« späť

» Cyklotrasy v okrese Kysucké Nové Mesto

2403

Krásno nad Kysucou – Dunajov – Ochodnica – Kysucký Lieskovec – Kysucké Nové Mesto – Rudina – Rudinka – Vranie –  Považský Chlmec. Dĺžka 26km, prevýšenie 20/80m.

Modro značená cyklotrasa začína pod nadjazdom štátnej cesty v Krásne nad Kysucou a pokračuje starou cestou do centra. Cez most ponad rieku Kysuca prechádza k železničnej stanici  a pokračuje pozdĺž rieky a železnice smerom na Dunajov. Za obcou prichádza na územie okresu. Pokračuje do Ochodnice, Kysuckého Lieskovca a Kysuckého Nového Mesta. Trasa obchádza priemyselnú zónu a pokračuje do Rudiny a Rudinky. Kysuckou bránou medzi vrchmi Rochovica a Brodnianka, kde opúšťa územie okresu, prichádza do obce Vranie a pokračuje do Považského Chlmca. Končí napojením na Vážsku cyklomagistrálu /002/.

2405

Stará Bystrica – Radôstka – Lutiše – Belá – Stráža – Krasňany – Gbeľany – Nededza – Kotrčiná Lúčka – Dolný Vadičov – Lopušné Pažite – Radoľa – Kysucké Nové Mesto. Dĺžka 45km, prevýšenie 400/505m.

Modro značená cyklotrasa začína v Starej Bystrici na odbočke do Radôstky. Pokračuje stúpaním do obce a za ňou pokračuje do obce Lutiše a klesá do Žilinskej kotliny. Prechádza cez Kubíkovú a klesá k štátnej ceste, po ktorej pokračuje cez Belú, Strážu, Krasňany, Gbeľany, Nededzu a stúpa do Kotrčinej Lúčky. Poľnou cestou pokračuje cez sedlo kde prichádza na územie okresu a klesá do Dolného Vadičova. Pred obcou odbočuje vľavo a pokračuje cez Lopušné Pažite a Radoľu do Kysuckého Nového Mesta. Končí v meste pri železničnej stanici.

MODRÁ 1

Čadca – Husárik – Blažková – Vrchrieka – Jakubovský vrch – Sedlo pod Grapou – Poľany – Semeteš – Žilinčiarovci – Kysucká cyklomagistrála.

Modro značená cyklotrasa vedie územím okresu iba okrajovo. Začína v Čadci odbočením z Kysuckej cyklomagistrály /005/. Vedie takmer súbežne s červeno značeným turistickým chodníkom /0843/. Pokračuje stúpaním do lokality Husárik, odkiaľ vedie popod Chotárny kopec /906,2m/ ponad osadu Blažková. Ďalej pokračuje hrebeňom Javorníkov po hranici okresu cez Vrchrieku, popod Jakubovský vrch, za ktorým definitívne opúšťa územieokresu, kótu 834,0m nad osadu Poľany. Pokračuje stále súbežne s červeno značeným turistickým chodníkom  do sedla Semeteš a nad osadu Vrchrieka, kde turistický chodník opúšťa a klesá po asfaltovej ceste cez osadu Žilinčiarovci do doliny rieky Kysuca, kde napojením na Kysuckú cyklomagistrálu /005/ končí.

5408

Rudina, železničná stanica – Nesluša – Rudinská – Čambalovci – Rudina, železničná stanica. Dĺžka 12km, prevýšenie 340m.

Zeleno značená cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Okruh v okolí Rudiny je nenáročný. Začína na železničnej stanici a pokračuje smerom na Kysucké Nové Mesto. Na konci obce trasa odbočuje vľavo na novú panelovú cestu k železničnej trati, ktorú prechádza a popri riečke Neslušanka pokračuje okolo vodnej nádrže do obce Nesluša. Pokračuje medzi domy a asi po 500m odbočuje vľavo na poľnú cestu. Stúpa na lúčny hrebeň odkiaľ sú pekné výhľady. Ďalej trasa klesá do obce Rudinská, kde na hlavnej ceste odbočuje vpravo a pokračuje proti toku Rudinského potoka. Asi po 200m odbočuje vľavo do osady Čambalovci a najskôr klesá, neskôr stúpa na hrebeň. Prvou cestou z neho schádza medzi obcami Rudinská a Rudina. Na hlavnej ceste v Rudine odbočuje vpravo a prechádza obcou do východiskového miesta cyklotrasy, kde končí.

» Najnovšie

Pramene a studničky v okrese Trenčín

ADAMOVSKÉ KOCHANOVCE. Studňa vo dvore domu č.1. Prameň minerálnej vody sa na …

Pramene a studničky v okrese Prievidza

Nemáme žiadne informácie o prameňoch a studničkách v okrese. …

Pramene a studničky v okrese Partizánske

VEĽKÝ KLÍŽ Pod hradbami starodávneho kláštora vyviera voda. Nachádza sa tam …

Pramene a studničky v okrese Nové Mesto nad Váhom

DASTÍNSKA KYSELKA V NOVEJ LEHOTE Minerálny alkalický prameň pramení v&nb …

Pramene a studničky v okrese Myjava

PRAMEŇ POD BRADLOM Prameň s pitnou vodou sa nachádza na južnom svahu vrchu B …