Krížom-krážom.eu

Facebook profil
« späť

» Cyklotrasy v okrese Trenčín

002 – Vážska cykloturistická magistrála.

Piešťany – Horná Streda – Brunovce – Potvorice – Považany – Nové Mesto nad Váhom – Zelená voda – Beckov – Krivosúd-Bodovka – Opatovce – Trenčín – Zamarovce – Skalka nad Váhom – Kľúčové – Ľuborča – Nemšová – Púchov – Považská Bystrica – Bytča – Žilina. Dĺžka 146,5km. Prevýšenie na úseku Piešťany – Nemšová je 111/46m.

Červeno značená cyklotrasa začína pri kolonádovom moste v Piešťanoch. Prechádza cez park a vychádza na hrádzu Vážskeho kanála. Po hrádzi prechádza okolo Nového Mesta nad Váhom a pokračuje popri kanáli do Beckova. V Beckove trasa pokračuje po štátnej ceste smerom na Trenčín. Pred obcou Krivosúd-Bodovka prichádza na územie okresu. Pokračuje severným smerom striedavo po hrádzi kanála po spevnených a štátnych cestách cez Opatovce, Trenčín, Skalku nad Váhom, Kľúčové, Ľuborču a Nemšovú, za ktorou opúšťa územie okresu. Pokračuje smerom na Púchov, Považskú Bystricu a Bytču do Žiliny, kde končí.

044 – Okolo Považského Inovca

Piešťany – Modrovka, križovatka cyklotrás – Lúka – Hrádok, križovatka cyklotrás – Hôrka nad Váhom, križovatka cyklotrás – Trenčianske Jastrabie. Dĺžka 56,4km.

2301

Hlohovec – Piešťany – Moravany nad Váhom – Modrovka – Lúka – Hrádok – Hôrka nad Váhom – Kočovce – Rakoľuby – Beckov – Krivosúd-Bodovka – Trenčianske Stankovce – Trenčín – Nemšová. Dĺžka 76km. Prevýšenie 166/93m.

Modro značená cyklotrasa začína v Hlohovci a pokračuje cez Piešťany, Moravany nad Váhom, Modrovku, Lúku, Hrádok smerom na Beckov. Na územie okresu prichádza pred obcou Krivosúd-Bodovka. Pokračuje severným smerom cez Trenčianske Stankovce a Opatovú do Trenčína a Nemšovej. Z Trenčína vedie popri hrádzi Kočkovského kanála až do Nemšovej, kde končí.

2303

Trenčianska Teplá – Nová Dubnica – Veľký Kolačín – Malý Kolačín – Dubnica nad Váhom – Bolešov. Dĺžka 15km, prevýšenie 50m.

Cyklotrasa začína odbočením z červeno značenej Vážskej cykloturistickej magistrály /002/ pri Kočkovskom kanáli, pri Trenčianskej Teplej. Pokračuje smerom na Novú Dubnicu, prechádza Veľký a Malý Kolačín smerom na Dubnicu nad Váhom. Vedie mestom cez Kočkovský kanál a Váh. Pri obci Bolešov končí napojením na Vážsku cykloturistickú magistrálu /002/.

5301

Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice – Omšenie – Dolná Poruba – Homôlka. Dĺžka 2km, prevýšenie 550m.

Zeleno značená cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína odbočením z modro značenej cyklotrasy /2301/ pri Trenčianskej Teplej. Pokračuje po štátnej ceste cez Trenčianske Teplice, Omšenie a Dolnú Porubu, za ktorou prudkým stúpaním prichádza k chate Homôlka, kde končí.

8302

Trenčianske Teplice – Nová Dubnica. Dĺžka 2,5km, prevýšenie 50m.

Žlto značená cyklotrasa je prepojením dvoch cyklotrás. Zo štátnej cesty Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice odbočuje smerom na Novú Dubnicu. Prichádza do mesta a napojením na ďalšiu cyklotrasu končí.

8319

Príles – Dubnica nad Váhom. Dĺžka 3km.

Žlto značená cyklotrasa prechádza územím okresu iba na malom úseku. Tvorí spojku medzi modro značenými cyklotrasami /2301 a 2303/. Začína odbočením v mieste, kde modro značená cyklotrasa /2301/ prechádza pri obci Príles cez Váh a popri Váhu proti jeho toku pokračuje po ľavej strane až k miestu, kde modro značená cyklotrasa /2303/ pri Dubnici nad Váhom prechádza Váh.

NA CHATU POD INOVCOM

Trenčianske Jastrabie – Javorský vrch – Chata pod Inovcom. Dĺžka 9km. Prevýšenie 540/0m.

Cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína v Trenčianskom Jastrabí pri obecnom úrade a pokračuje stúpaním po spevnenej ceste svahmi Považského Inovca k Chate pod Inovcom, kde končí.

NA CHATU POD OSTRÝM VRCHOM

Trenčín – Soblahov – Chata pod Ostrým vrchom.

Cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína v Trenčíne na železničnej stanici. Pokračuje cez mesto, popod hrad, výpadovkou na juh mesta. Starou cestou odbočuje vpravo do časti Biskupice a pokračuje do Trenčianskej Turnej. Ďalej ide smerom na Mníchovu Lehotu, ale za časťou Hámre odbočuje vľavo a prichádza do Soblahova. V strede obce odbočuje vpravo a stúpa po penetrovanej ceste až na Chatu pod Ostrým vrchom. Od chaty schádza po rovnakej trase do Soblahova. Tu ale pokračuje rovno smerom na Trenčín, kde prechádza cez sídlisko Dlhé Hony a pokračuje na železničnú stanicu, kde končí.

SÚČANSKOU DOLINOU

Trenčín – Skala – Dolná Súča – Vlčí Vrch – Dolná Súča – Trenčín. Dĺžka 43km. Prevýšenie 610/610m.

Cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína v obci Skalka nad Váhom. Po asfaltovej ceste smeruje hore Súčanskou dolinou. V Dolnej Súči sa nachádza kostol, nad obcou PR Krasín so zvyškami hradu Súča. Za obcou trasa pokračuje stúpaním na Vlčí Vrch. Späť trasa pokračuje tou istou trasou ale nad Hornou Súčou odbočuje vpravo do častí Horná a Dolná Závrská. Odtiaľ klesá do Hornej a Dolnej Súče. Za Dolnou Súčou odbočuje vpravo a cez Hrabovku a Horné Orechové pokračuje do Trenčína, kde končí. Možným variantom je aj prechod z Hornej Súče do Drietomskej doliny, do osady Mrázikovci.

NEZNAČENÁ

Trenčianske Stankovce – Veľké Stankovce – Happy Ranch – Vila Belica – Kondrút – Selec – Trenčianske Stankovce.

Cyklotrasa prechádza celá územím okresu. Začína odbočením z modro značenej cyklotrasy /2301/ v Trenčianskych Stankovciach. Pokračuje po asfaltovej ceste k Happy Ranchu, kde odbočuje vľavo a po spevnenej ceste vedie okolo Vily Belica, popod vrch Hradisko, do doliny s horárňou Kondrút. Tu zatáča vpravo a pokračuje po asfaltovej ceste cez Selec späť do Trenčianskych Stankoviec.

» Najnovšie

Pramene a studničky v okrese Trenčín

ADAMOVSKÉ KOCHANOVCE. Studňa vo dvore domu č.1. Prameň minerálnej vody sa na …

Pramene a studničky v okrese Prievidza

Nemáme žiadne informácie o prameňoch a studničkách v okrese. …

Pramene a studničky v okrese Partizánske

VEĽKÝ KLÍŽ Pod hradbami starodávneho kláštora vyviera voda. Nachádza sa tam …

Pramene a studničky v okrese Nové Mesto nad Váhom

DASTÍNSKA KYSELKA V NOVEJ LEHOTE Minerálny alkalický prameň pramení v&nb …

Pramene a studničky v okrese Myjava

PRAMEŇ POD BRADLOM Prameň s pitnou vodou sa nachádza na južnom svahu vrchu B …