Krížom-krážom.eu

Facebook profil

» Turistika

Cyklotrasy v okrese Ilava

002 - Vážska cyklomagistrála. Piešťany – Borčice – Bolešov – Kameničany – Bohunice – Pruské – Dulov – Žilina. Dĺžka 146,5km. Červeno značená cyklotrasa. Začína sa v Piešťanoch a pokračuje až do Žiliny. Prechádza cez okres zo smeru od Borčíc. Vedie po štátnej ceste cez Bolešov, Kameničany, Bohunice, Pruské a Dulov, za ktorým opúšťa územie okresu. Pokračuje po štátnej ceste na Púchov.   2303 Bolešov, križovatka cyklotr …

Mestské turistické okruhy v okrese Ilava

Nemáme žiadne informácie o billig wow gold mestských turistických okruhoch v okrese. …

Miestne turistické chodníky v okrese Ilava

ILAVA V okolí Ilavy v Strážovských vrchoch je niekoľko značených miestnych chodníkov.   MODRÉ MIESTNE ZNAČENIE. Ilava – Batinov vrch – Rázcestie modrý TZCH. Čas 1 hodina 30 minút. Chodník začína v Ilave, na odbočke zo štátnej cesty na osadu Iliavka. Stúpa na Batinov vrch a pokračuje po hrebeni na Sedličnú horu. Odtiaľ sa opäť po hrebeni po krátkom úseku spája s modro značeným turistickým chodníkom /2423/. Tu aj konč …

Náučné chodníky v okrese Ilava

NÁUČNÝ CHODNÍK APOLLO. Pruské. Lineárny, obojsmerný, peší, letný aj zimný NCH. Samoobslužný chodník. Je zameraný prírodovedne. Začína v Pruskom pri rybníku a vedie okolo rybníka. Je to nenáročná trasa s celkovou dĺžkou 500m. Čas prechodu je 1 hodina. Má 7 zastávok. Otvorený bol v roku 2006. NÁUČNÝ CHODNÍK HUGOLÍNA GAVLOVIČA. Pruské. Okružný, obojsmerný, peší, letný aj zimný NCH. Samoobslužný chodník. Je zameraný historicky. Začína a  …

Rozhľadne v okrese Ilava

Nemáme žiadne informácie o rozhľadniach v okrese. …

Turistické chodníky v okrese Ilava

0701 - Cesta hrdinov SNP. E8. 0701k: Trenčín – Kubrá - Kubrá, Kyselka - Nad Kubrianskou dolinou - Nad Opatovskou dolinou - Čvirigovec - Trenčianske Teplice - Pod Machnáčom - Kamenné vráta - Omšenská Baba - Pri Hornej Porube, hradská. Dĺžka 25,6km. Čas 8 hodín 10 minút. Červeno značený turistický chodník prichádza na územie okresu z Trenčianskych Teplíc. Od sedla Omšenská Baba pokračuje striedavo po území okresov Ilava a  …

Vodná turistika v okrese Ilava

Nemáme žiadne informácie o možnostiach vodnej turistiky v okrese. …