Krížom-krážom.eu

Facebook profil

» Turistika

Cyklotrasy v okrese Púchov

VÁŽSKA CYKLOMAGISTRÁLA 002: Hlohovec – Piešťany – Trenčín (24,2km) – Pruské (križovatka cyklotrás) (2km) – Odbočka na Tuchyňu (2,9km) – Horovce (3,2km) – Lednické Rovne (5,6km) – Streženice (1,1km) – Púchov (4,5km) – Nimnica (1,9km) – Nimnica, kúpele (4,6km) – Udiča (križovatka cyklotrás) (4km) – Považská Bystrica (11km) – Mikšová (3km) – Odbočka na Hvozdnicu (4km) – Bytča (20km) – Žilina (12km) – Strečno. Dĺžka 167km. Prevýšenie 1.108/ …

Mestské turistické okruhy v okrese Púchov

Nemáme žiadne informácie o mestských turistických okruhoch v okrese. …

Miestne turistické chodníky v okrese Púchov

BELUŠA Miestne značenia v Belušských Slatinách. Turistické chodníky prechádzajú okolím Belušských Slatín. Sú nenáročné, s malým prevýšením a väčšinou vedú po spevnených a lesných cestách. Možno na nich spoznávať prírodu Strážovských vrchov. Beluša, vlak, bus (30min) – Slatina, motel, rázcestie (20min) – Kiosk, rázcestie (10min) – Spoje, bus, rázcestie (1hod) – ZVS, bus, rázcestie (1hod 10min) – Mojtín, bus, rázcestie. Čas 3 hodiny 10 m …

Náučné chodníky v okrese Púchov

DOHŇANY. Náučný chodník Tri skaly. Samoobslužný, obojsmerný. okružný chodník bol vybudovaný v roku 2010. Začína v obci Dohňany a stúpa po spevnených cestách k drevenej rozhľadni s názvom Rozhľadňa Púchovskej doliny na vrchu Tlstá hora (651,0m) a k trom skalným útvarom Lazovská skala, Čertova skala a skala Vieska. Dĺžka chodníka je 13km, prevýšenie 440m. Je určený pre peších turistov, cyklistov aj bežkárov. Má 5 zastávok, ktoré informuj …

Rozhľadne v okrese Púchov

DOHŇANY. Rozhľadňa Púchovskej doliny. Rozhľadňa na vrchu Tlstá hora /651,0m/ v Bielych Karpatoch. Je to unikátna drevená vyhliadková veža, zvaná Rozhľadňa Púchovskej doliny, ktorá bola sprístupnená verejnosti 17.októbra 2009. Na jej zostrojenie bolo použitých približne 60m3 dreva a 35m3 betónu. Hlavné piliere rozhľadne tvoria nosné zdvojené stĺpy. Sú zhotovené z dreva smrekovca opadavého. Betónové základy veže sú v hĺbke 3m a ich rozmer …

Turistické chodníky v okrese Púchov

Z RIEDKEJ NA ZLIECHOV 2691: Riedka – Jaseňová – Kaplnka, rázcestie - Mojtín – Sedlo Javoriny – Vyše dediny - Zliechov. Dĺžka 11,3km. Čas 3 hodiny. Modro značený chodník začína v lokalite Riedka, pokračuje dolinou Bieleho potoka a pokračuje k rázcestiu pod jaskyňami. Stúpa okolo jaskýň do Mojtína, kde sa stretá s viacerými turistickými chodníkmi (5587, 8583), po ktorých je možné pokračovať rôznymi smermi (zelený tu začína a cez Ostrú Ma …

Vodná turistika v okrese Púchov

Nemáme žiadne informácie o možnostiach vodnej turistiky v okrese. …